Creepers | Plaid leggins.

Creepersy - cóż, zdania na ich temat bywają podzielone. Jedni je uwielbiają, inni uważają, że najzwyczajniej w świecie są okropnie brzydk...


Creepersy - cóż, zdania na ich temat bywają podzielone. Jedni je uwielbiają, inni uważają, że najzwyczajniej w świecie

są okropnie brzydkie :) Ja jestem zdecydowanie w grupie tych pierwszych. Kocham creepersy,aczkolwiek posiadam tylko dwie pary, więcej chyba nawet nie potrzebuję, chyba, że trafiłabym na jakiś przepiękny model, tak jak ten od elilu.pl, który skradłby moje serce, ale przy takiej mieszance stylów, jaką lubię ja, nie jest mi chyba potrzebne więcej par :) I szczerze mówiąc wolę szpilki :) Dziś jednak pozostając w grungowym klimacie, pokusiłam się znów o skórzaną kurtkę, wspomniane wyżej creepersy i legginsy w kratę :)  Pogoda wreszcie jest taka jak należy, aż żyć się chce :) Może w przyszły weekend  w końcu uda nam się zrealizować jakiś mały wyjazd i odpocząć, póki co w tym tygodniu czeka mnie jeszcze kilka ciężkich momentów, ale w końcu - co mnie nie zabije, to mnie wzmocni. Miłego dnia :)








| creepersy - elilu.pl; legginsy - granashop

Stylizacja: Creepers | Plaid leggins.

MOGŁOBY CI SIĘ RÓWNIEŻ SPODOBAĆ

9 komentarze

  1. Przyznam, że buty mnie urzekły. Cała stylizacja jest super skomponowana. Pozdrawiam.

    http://stylowa40.pl/szerokie-spodnie-wracaja/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja.
    Ja jestem jednak w tej drugiej grupie która za tymi butami nie przepada to do Ciebie i Twojej stylizacji pasują.
    http://proudliviimummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wejdź proszę na mojego bloga, niespodzianka czeka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście podobają mi się te buciki! Można je dobrać do fajnej stylówki :D :* Dzięki za odwiedzenie mojego bloga!
    wiktoria-necka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje serce podbiły Twoje leginsy w kratę i skórzana kurtka! <3 Naprawdę, kurtka GENIALNA ;)
    Torebkę kupiłam w Pepco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię creepersy zależnie od koloru i wzoru :)
    Super zdjęcia! Ładna stylizacja :)
    olka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne. Do takich stylizacji jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  8. jak kiedyś nie lubiłam, tak teraz podobają mi się creepersy ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images